Cuma, Ağustos 03, 2012

ulysses

breaking bad 'in dördüncü sezon finalini izliyordum. derken ev sallanmaya başladı.

klima püfür püfür eserken ve ben yalnızken oldu bu.

eğer ciddi bi şeyse milan için harika bir zamanlama olacak diye düşündüm.

mâmafih ciddi bir durum da söz konusu olabilirdi. 'beşik gibi sallanıyorduk' zira. belki de pozisyon değiştirip (kanepedeydim, bacaklarımı sehpaya uzatmıştım, pek rahattım,) kendime daha güvenli bi yer bulmam en doğrusu olacaktı ama daha güvenli  bir yer diye bi şeye inanmayan bir insanım.

derken macera bitti.
                                                      ***
ulysses'e başladım. (bir kez daha. ama bu sefer kararlıyım.) fakat kitap bir tuğla.

bunun üzerine bi yerlerden  pdf'ini buldum ve hemen epub'a çevirdim. şimdi son derece ergonomik bi şekilde, istediğim yerde, taşıma sorunları falan da yaşamadan okuyabileceim. bu sefer hakkından gelebileceim sanırım.

üstelik 'ulysses sözlüğü' de olacak terkimde.

genç adam bu hususta çok ciddiymiş gibi görünüyordu.