Cumartesi, Ekim 16, 2010

halkın çığlığı



biraz önce dışarı çıktım ve geri geldim. ama gelmeden önce uğradığım berberdeki yaşlı berber, saçımı öyle bi kesti öyle bir kesti ki bir yaşlı berber bir saçı ancak böyle kesebilirdi fakat müdahale etmedim zira etmem; neredeyse bebekken verdiğim bir karar gereği, tüm yaşamım boyunca sadece oturacağım o berber koltuğuna ve berberler ne isterlerse yapacaklar.

sonra kredi kartı borcumu ödemek için yaklaştığım bankamatik, bir para sıkışması hadisesi nedeniyle bana yardımcı olamayacağını bildirdi ve bunun üzerine yapacak başka bir şey kalmamıştı ve ben de böylece eve geri döndüm.

şimdi burada oturuyorum.

tardi ve vautrin'in "halkın çığlığı"nı aldım dün. çay demleniyor. birazdan bir şenlik başlayacak. süper çizgiler. tardin'in bir hastasıyım; hayat böyle anlarda ne güzel. ve belki de bu gece spor loto marifetiyle sınıf atlayabilirim.